رضا نقی زاده گفت: در صورت رفع موانع با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و استانداری آذربایجان غربی فاز دوم این استراحتگاه بزودی احداث و در اختیار کارگران قرار خواهد گرفت.

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: استراحتگاه شهید حججی(ره) با هدف خدمت به جامعه خدوم کارگری در محل ساختمان قدیم اداره کل واقع در بزرگراه شهید رجایی جنب پارک ساعت ارومیه آغاز و فاز اول آن با اعتباری بالغ بر3700 میلیون ریال در ایام الله دهه مبارک فجر سال 96 با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

 رضا نقی زاده با اعلام اینکه این حرکت شمالغرب کشور بی سابقه بوده و برای اول بار اتفاق افتاده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر و در فاز اول شامل 10 سوئیت و 30 تخت و دارای 5فقره سرویس بهداشتی و حمام است که جهت رفاه حال کارگران عزیز مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه استراحتگاه های کارگری کشور در حوزه معاونت رفاه دارای شبکه سراسری بوده، تصریح کرد: از اول اردیبهشت ماه استراحتگاه کارگری شهید حججی (ره) شمالغرب کشور به این شبکه سراسری وصل شده و در حال حاضر  از طریق سایت معاونت رفاه قابلیت رزرو برای اسکان خانواده های کارگری وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت رفع موانع با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری آذربایجان غربی فاز دوم این استراحتگاه بزودی احداث و در اختیار کارگران قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.