دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: اکثر مطالب سو منتشر شده علیه ملت ونظام توسط منافقین صورت می گیرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: درحال حاضر تمامی جاسوسی ها از ایران برای آمریکا و مطالب سو منتشر شده علیه ملت و نظام توسط منافقین صورت می گیرد.
حجت الاسلام پور محمدی بااشاره به سالروز بزرگداشت شهدای ترور و هفتم تیر سال ۶۰ تصریح کرد: ملت ایران سرمایه های بزرگ وخدمت گزاران صادق و شایسته ازجمله شهیدان بهشتی، مفتح، مطهری و شهدای محراب را به خاطر کینه توزی منافقان از دست داده است.
مشاور رئیس قوه قضائیه کشور نفاق را آفتی برای کشور و نظام دانست و گفت: نفاق چیزی جز آشوب، اختلاف افکنی، ضربه به نظام نتیجه ای ندارد.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور با اشاره به اینکه  گروه تروریستی منافقین عامل اصلی جنایات صدام علیه ملت ایران هستند یاد آور شد: منافقین با ترور ۱۷هزار  نفر از مردم ومسئولان کشور وهمکاری و جاسوسی برای صدام بزرگترین خیانت را به کشور کردند که غیر قابل جبران است.
وی بااشاره به اینکه ملت ایران با وجود تمامی مشکلات وترورها درحال حاضر نماد حق خواهی  ومبارزه با کفر و طاغوت دردنیا است اظهار کرد: ملت ایران درمقابل تهدیدات و ترورهای استکبار جهانی با توکل به خدا ایستاده و بزودی با اتکاء به خدا و وحدت از مشکلات عبور خواهد کرد.
وی ادامه داد: طبق اطلاعات دستگاه های امنیتی کشور در ۴ماهه گذشته تعداد تجمعات داخل کشور ۴۰ درصد و تعداد پاسخگویی به فراخوان های ضد انقلاب ۹۰درصد کاهش یافته است که این نشان از بالا رفتن وافزایش  فهم مردم در تحلیل مشکلات داخلی، وضعیت جهانی و شناخت دشمنان ، انسجام و اعتماد ملی است.
حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: با وجود تحریم های شدید دشمن، بیشتر مشکلات داخلی کشور گاها نتیجه بی تدبیری، کم تدبیری، اختلاف و بی تقوایی و فسادهای داخلی خودمان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.