رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت در آذربایجان غربی گفت: برندگان مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه این شهرستان که همه‌ساله با هدف تبلیغ فرهنگ قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، همسرایی و دعا‌خوانی برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایلنا، رحمان شمسی، با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان در دو نوبت دو روزه باهم به رقابت پرداختند،افزود: از مجموع ۱۵۵ نفر شرکت‌کننده، تعداد ۷۰ نفر خواهر و ۸۵ نفر برادر در مقاطع سنی ۱۸ سال به بالا بودند که نفرات اول و دوم هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد: در رشته حفظ برادران، کامل طالب‌العلم، مقام اول حفظ کل، حسین‌خواه،مقام اول حفظ ۲۰ جزء، قادر امین‌پور، مقام دوم حفظ ۲۰ جز، و عثمان جاسمی، مقام اول حفظ ۱۰ جزء را کسب و در بخش خواهران نیز گلی احمدی، مقام اول حفظ ۵ جزء و پروانه امینی، مقام دوم حفظ ۵ جزء را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل  امید گدرون‌نژاد، نفر اول، سیدابراهیم سیدی، نفر دوم و در بخش خواهران نیز روناک قرائتی، مقام اول و الهام محمدی، به مقام دوم دست یافتند.

شمسی ادامه داد:در رشته قرائت در بخش برادران جمال امین‌پور، نفر اول،حسن ملکاری،مقام دوم و در بخش خواهران مائده احمدزاده،مقام اول،لیلا قرائتی،مقام دوم را کسب کرده و در رشته اذان نیز رسول صالح‌زاده، مقام اول و عمر سر‌افراز، موفق به کسب مقام دوم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سردشت تصریح کرد:به ۲۱ نفر شرکت‌کننده برتر این مسابقات لوح تقدیر و هدیه برای تجلیل اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.