رئیس اداره راه و شهرسازی خوی گفت: این شهرستان با اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار بیشترین پروژه های راه استان را بخود اختصاص داده است.

افشین سلیمانی در گفت و گو با ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه تعریض و بهسازی محورترانزیتی خوی - قطور با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال با قدرت هر چه تمام آغاز شده است تصریح کرد : تقاطع غیر همسطح این محور نیز با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سلیمانی بهره برداری از باقیمانده محور حادثه خیز خوی _ ایواوغلی بطول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های مهم حوزه راه سازی این شهرستان اعلام کرد و گفت: کلنگ زنی و بهسازی محور خوی - چایپاره بطول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در سال جاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خوی بهره برداری ازمحور روستایی بیانلو بطول ۵ کیلومتر و بهسازی محور الند بطول ۲۲ کیلومتر به ترتیب با اعتبار ۱۶ و ۲۱۸ میلیارد ریال را از پروژه های در دست اجرای سال جاری اعلام کرد و افزود: کلنگ زنی محور روستایی قزلجه - کاپوت و گنبد به طول ۱۰ کیلومتر و مجموع اعتبار بیش از ۴۹ میلیارد ریال از دیگر پروژه های روستایی شهرستان خوی است.

وی همچنین از کلنگ زنی احداث ساختمان جدید پزشک قانونی شهرستان در سال جاری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.