مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: نگرش دانشگاهیان در ارومیه نسبت به بورس بسیار خوب است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی یاسر فلاح در جلسه هماهنگی سومین جشنواره بورس و رسانه که سالن جلسات این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: تالار منطقه ای ارومیه با ۲هزارو ۳۳۳میلیون سهم درسال ۹۷ توانست رتبه سیزدهم کشور را از لحاط ارزش معاملات به خود اختصاص دهد.
وی بااشاره به اینکه در ارومیه نگرش دانشگاهیان به بورس بسیار خوب است تصریح کرد: درسال گذشته ارزش معاملات انجام شده در تالار بورس ارومیه ۵۷۶ میلیارد تومان بود.
فلاح با تاکید بر اینکه تولیدات رسانه ای استان ها در حوزه بورس بسیار کم است خاطرنشان کرد: سومین جشنواره بورس با هدف مشارکت بیشتر رسانه های کشور در حوزه بورس برگزار می شود.
مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بااشاره به نوسانات اخیر در حوزه اقتصادی اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی درتلاش هستیم سرمایه های مردم به سمت بخش مولد کشور هدایت شود و بورس تنها بازار پرسود ومولد است.
وی ادامه داد: رسانه ها بازوی کمکی برای بورس درجهت جذب سرمایه گذارها هستند.
فلاح به برگزاری مسابقات دانشجویی لیگ ستارگان  کشور نیز اشاره کرد و گفت: سومین دوره این مسابقات با حضور ۵۰ تیم داخلی که دانشگاه ارومیه هم حضور دارد و ۵ تیم خارجی از ۴ کشور عراق، ترکیه، سوریه و عمان مرداد ماه سال جاری باهدف معرفی بورس ایران در داخل و خارج کشور و همچنین حضور دانشجویان در فعالیت های حوزه بورس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.