سرپرست مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف 9 میلیارد و 200 ریال کالای قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، ماموران هنگ‌مرزی ارومیه در حین گشت‌زنی توانستند کاروان قاچاق کالا را در مناطق صعب‌العبور مرزی در حین ورود به کشور شناسایی و آن را توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات ماموران مرزبانی موفق شدند 197 طاقه پارچه، سه هزار و 28 ثوب البسه، 30 قطعه خودرویی قاچاق را کشف کنند.

سرپرست مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزش 9 میلیارد و 200 میلیون ریالی اقلام مکشوفه خاطرنشان کرد: در این عملیات قاچاقچیان با مشاهده سرعت عمل و تیزبینی ماموران با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه فرار کرده و از صحنه متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران مرزبانی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرزبانان مستقر در پست کنترل گمرک مرزی بازرگان هنگ ماکو در کنترل ورود و خروج مسافران، توانستند مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران مرزی حین کنترل مسافران ۳۷ هزار و ۲۰۰ دلار و ۱۱ هزار و ۸۰۰ لیر ارز قاچاق را کشف و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی ارز را دستگیر کردند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده و متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.