استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن تبریک پیروزی های غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران از همراهی پرشور هواداران در میزبانی از هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها و تشویق تاریخی تیم ملی والیبال ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی، متن پیام محمد مهدی شهریاری به شرح زیر است..

بسم الله الرحمن الرحیم 

پیروزی‌های ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بار دیگر موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

این افتخار آفرینی‌ها جلوه‌ای از تلاش و امیدی است که همواره ملت سرافراز ایران برای فتح قله‌های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته است. لذت این افتخار آفرینی‌ها در حالی ۲ صد چندان می‌شود که ارومیه پایتخت والیبال آسیا به همراهی هواداران و مردم نجیب و با فرهنگ اش میزبانی آن را عهده دار بوده است.

شور و شوق وصف ناپذیری که شما مردم و عاشقان والیبال در شهری که همواره تنظیم کننده تنفس والیبال ایران بوده، خلق نمودید جهان را به حیرت وا داشته است.

اینجانب ضمن تقدیر از همراهی شما دوستداران تیم ملی والیبال، دست اندرکاران، رسانه‌ها و آحاد مردم عزیز و نجیب آذربایجان غربی بخصوص ارومیه سرافراز در میزبانی غرورانگیز از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ امیدواریم که به یمن حضور گرم و خاطره انگیز شما در عرصه‌های مختلف ملی و استانی بار دیگر ارومیه و آذربایجان غربی میزبانی رویدادهای فاخر ورزشی را پذیرا باشد.

برای اعضای تیم ملی والیبال ایران نیز در ادامه راه رقابت‌های لیگ ملت‌ها و سایر میادین جهانی آرزوی توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.