استاندار آذربایجان غربی از آمادگی استان برای احداث بزرگترین سالن ورزشی ایران در ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به مکان یابی صورت گرفته و از همه مهم تر علاقمندی بسیار مردم ارومیه به ورزش بخصوص والیبال آمادگی داریم تا در صورت موافقت وزیر ورزش و جوانان از طریق منابع ملی و استانی بزرگترین سالن ورزشی ایران را در ارومیه احداث کنیم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هر چه باشکوهتر هفته سوم رقابتهای والیبال لیگ ملتهای جهان در ارومیه تصریح کرد: میزبانی از این رویداد بزرگ در شهری که به پایتخت والیبال آسیا شهره است به طور قطع دستاوردهای فرهنگی،ورزشی و اجتماعی و اقتصادی بسیاری به همراه دارد.
وی ضمن تقدیر از شور و نشاطی که مردم ارومیه و علاقمندان تیم ملی والیبال برای این رویداد خلق کرده اند افزود: همه تلاش دست اندرکاران بر این بوده و هست که لحظات به یاد ماندنی برای هواداران پرشور والیبال در این خطه رقم بزنند.
شهریاری با اشاره به اختلالات بوجود آمده در فروش اینترنتی بلیط رقابتها، استقبال پرشور هواداران را یکی از علل اصلی این اختلال برشمرد و افزود: در همان لحظات نخست فروش بلیط ۲۲۰ هزار نفر همزمان به سایت مراجعه کردند که موجب شد تا سایت دچار اشکال گردد.
استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم ادامه داد: متاسفانه گنجایش سالن جوابگوی این همه استقبال نبود لذا از این بابت از مردم شریف ارومیه و استان و هواداران تیم ملی در اقص نقاط ایران عزیز عذرخواهی می کنیم.
 شهریاری با رد شایعه مهندسی در فروش بلیط مسابقات به افراد و مسئولین تصریح کرد: ما به شور و شوق هواداران در پایتخت والیبال آسیا واقفیم و برای اینکه بتوانند از تماشای رقابتها لذت ببرند همه تلاش بر این بوده که حق کسی ضایع نگردد لذا بحث مهندسی در فروش بلیط را رد می کنم.
وی افزود: ۸۰ درصد بلیط ها در سایت فروش قرار گرفت و مابقی نیز توسط برنامه ریزی فدراسیون والیبال برای مهمانان فدراسیون، پیشکسوتان والیبال و مربیان و اساتید ورزشی دانشگاهها و مدارس که برای آنها جنبه آموزشی نیز دارد اختصاص یافت.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در بازیهای دوم و سوم تیم ملی سهم ۸۰ درصدی ارتقا خواهد یافت خاطرنشان کرد: فرصت پیش آمده برای میزبانی از این رویداد می طلبد تا بیش از پیش با همدلی و همراهی از ظرفیتهای پیشرو بهره برداری شود.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی که همواره مخالف توسعه این دیار هستند در این رویداد نیز دست به حاشیه سازی می زنند گفت: مردم فهیم و نجیب ارومیه و هواداران فرهیخته والیبال به طور قطع با حضور تاریخ ساز و میزبانی شایسته از تیم های شرکت کننده بار دیگر نام ارومیه و ایران را در جهان طنین انداز خواهند کرد.
استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای اینکه علاقمندانی که موفق به خرید بلیط بازیها نشده اند بتوانند همراه خانواده از تماشای رقابتها لذت ببرند در سه پارک شهر ارومیه تلویزیونهای بزرگ تعبیه شده است.
شهریاری همچنین از این خبر داد که موافقت لازم برای پخش بازیها در سینماهای شهر ارومیه نیز صادر شده تا علاقمندان بیشتری از این رویداد ورزشی بهره مند شوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.