قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس، علی اکبری معاون امور صنایع سازمان معدن و تجارت آذربایجان غربی،مدیران دستگاه های اجرائی و بانک های عامل برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، از کارخانه قند جلال اوغلو، کارخانه آرد خوشه افشان، کارخانه سیب تاک و کارخانه پگاه ارومیه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس در بازدید از از کارخانه قند جلال اوغلو، کارخانه آرد خوشه افشان، کارخانه سیب تاک و کارخانه پگاه ارومیه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها دستورات لازم را برای پیگیری رفع مشکلات مطروحه از سوی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی صادر کرد.

علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در این بازدید گفت: مشکلات واحدهای صنعتی از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان احصاء و در کمیته های فرعی بررسی و توسط کارگروه تصمیماتی در جهت حل این مشکلات اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: عمده مشکلات موجود در واحد های صنعتی و واحدهای تولیدی مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش است که این واحدها را برای تامین مواد اولیه جهت تولید با مشکل مواجه می کند.

در پایان این نشست، بعد از رایزنی‌های صورت گرفته،  مدیر بانک‌ کشاورزی نیز قول پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش را داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.