مدیر کل ورزش و جوانان‌ آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه مهندسی ای در خصوص فروش بلیت و تعیین جایگاه بانوان در بازیهای لیگ ملتهای والیبال در ارومیه نداریم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی در نشست خبری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در مورد علت اینکه چرا تیم‌های لهستان، کانادا و روسیه با پرواز مستقیم وارد ارومیه نخواهند شد و پس از حضور در تبریز عازم ارومیه می شوند اظهار کرد: هر سه این تیم ها از طریق شرکت هواپیمایی که اجازه فرود در فرودگاه تبریز را دارند وارد ایران می‌ شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده برای میزبانی ارومیه در این دوره از بازیها بااشاره به اینکه در طول ماه های گذشته جلسات متعددی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط و با امام جمعه ارومیه داشتیم گفت: این میزبانی حاصل یک کار تیمی بوده است اگرچه در برخی موارد اهالی رسانه به ما انتقاداتی را وارد می‌کنند اما باتوجه به اینکه مسابقات جهانی است و اقدامات خاصی دارد چینش تماشاگران و خبرنگاران کاملا با دستورات آن‌ها انجام می‌گیرد.
چمن‌گلی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه بانوان و حضور آن‌ها در سالن گزینشی شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و هیچ کدام از جایگاه‌ها چه برای بانوان و چه برای آقایان مهندسی شده نمی‌باشد،همچنین بلیت فروشی‌ها به همین منظور اینترنتی انجام می‌شود که حق کسی پایمال نشود. 
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه قرار است روز شنبه سلطانی‌فر (وزیر ورزش) و روز یکشنبه داورزنی( معاون توسعه ورزش قهرمانی) وارد شهر ارومیه شوند و همچنین احمدی معاون فرهنگی ورزشهای همگانی نیز روز جمعه به ارومیه خواهد آمد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مورد محل اسکان تیم ها نیز گفت: بهترین هتل استان را برای تیم ها در نظر گرفته‌ایم و  در مورد برنامه‌های فرهنگی برای تیم ها نیز پس از اعلام برنامه از سوی سرپرستان هر کدام از تیم‌ها برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را انجام خواهیم داد. 
چمن‌گلی در خصوص دیگر میزبانی‌های بین المللی در شهر ارومیه، گفت: بعد از این مسابقات، میزبان جام ملت‌های غرب آسیا در رشته فوتسال با حضور ۷ تیم خواهیم بود همچنین در شهریور ماه میزبان جام جهانی کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی و با حضور تیم‌های اول تا هشتم جهان خواهیم بود.
وی ادامه داد: همچنین ارومیه میزبان مسابقات بوکس جوانان آسیا و تور دوچرخه سواری آذربایجان، همچنین جام طبیعت در رشته شطرنج خواهد بود‌.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بااشاره به افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری در هفته دولت تصریح کرد:  از این پس مسابقات فوتبال در این استادیوم برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.