رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت:  در حال حاضر هیچ سالن یا فضای ورزشی مختص دانش آموزان استثنایی در استان وجود ندارد.

عیسی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در ساخت سالن های ورزشی برای دانش آموزان استثنایی بسیار ضعیف است تصریح کرد: در این مدت تنها یک فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ارومیه ساخته شده است امید است در آینده خیرین مشارکت بهتر و بیشتری درخصوص ساخت فضا های آموزشی و ورزشی برای دانش آموزان استثنایی داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی اظهار کرد: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از مشکلات اصلی مراکز آموزش استثنایی استان است که نیازمند مشارکت جدی همه مسئولان مربوطه و خیرین است.

وی با تاکید بر اینکه سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی نسبت به متوسط کشوری پایین است خاطر نشان کرد: سال گذشته در شورای آموزش استان تاسیس 7مدرسه استثنایی به تصویب رسید، که در صورت عملیاتی شدن سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی بهبود می یابد.

محمدی با اشاره به اینکه 32 فضای آموزشی و 17 مرکز یادگیری استثنایی در آذربایجان غربی فعال است یاد آور شد:  در حال حاضر 2هزار و 484 دانش آموز استثنایی در استان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 495 دانش آموز به صورت تلفیقی در مدارس عادی تحصیل می کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.