معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر برنامه ریزی اصولی و انجام اقدامات لازم برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت گردشگری دریاچه ارومیه تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه ساماندهی جاذبه های گردشگری دریاچه ارومیه که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: به لطف بارش های اخیر و اقدامات ستاد احیا دریاچه ارومیه ، این دریاچه نسبت به چند سال گذشته وضعیت نسبتا خوبی دارد و ذوق و شوق مردم نیز از این نعمت الهی و حال نسبتا خوب دریاچه چند برابر شده که حضور در سواحل دریاچه نشانگر این امر است.
وی با بیان اینکه باید از این فرصت بینظیر پیش آمده برای استفاده از ظرفیت های گردشگری دریاچه ارومیه نهایت استفاده را کرد، افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی، زمینه استفاده بهینه از این ظرفیت خدادادی را فراهم کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در این راستا می توان با ایجاد امکانات و تأسیسات رفاهی در سواحل و اطراف دریاچه ارومیه و اصلاح و بهسازی مسیر میان گذر و مسیرهای دسترسی می‌تواند گردشگران زیادی را به استان و شهرستان ارومیه سوق داد و درآمدزایی و ثروت منطقه‌ای برای استان بوجود آورد.
ساماندهی پلاژهای قدیمی و ساخت پلاژهای مناسب جدید با استاندارهای روز جهانی برای شنای آقایان و بانوان در دریاچه ارومیه آغاز ، نصب تابلوهایی برای معرفی سایتها و پلاژها از جمله مباحثی بود که در این جلسه عنوان و تصمیم گیری شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.