استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در پیامی که در آستانه عید سعید فطر صادر شده، آورده است: عید فطر، جشن تولد فطرت و خودسازی بشریت است؛ فطرتی که از غبارها و زنگارهای روزگار پاک‌شده است و اکنون تزکیه یافته و در زیباترین شکل ممکن خودنمایی می‌کند.
در ادامه این پیام آمده است: عید فطر، تجلی یک ماه عبودیت و بندگی پروردگار متعال و جشن ۳۰ روز وارستگی و معراج انسانی است. خوشا به حال آنانی که در این ماه مبارک، توشه‌ای از تقوا برگرفته‌اند و با ذکر «اللهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال این عید فرخنده می‌روند.
استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: در این عید پرشکوه معنوی بیش از پیش، بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات و شکرگزاری برآوریم و با عزمی راسخ‌تر در مسیر اعتلای همگرایی، هم‌اندیشی، همدلی، وحدت و یکپارچگی در راستای اهداف عالیه انقلاب و بنیان‌گذار فقید آن و رویکرد دولت "تدبیر و امید"، با عشقی وافر به خدمت به بندگانش و نگاه به افق درخشان برای ساخت آینده‌ای متعال برای مردم ایران عزیز و خاصه استان آذربایجان‌غربی، گام برداریم. 
شهریاری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به امت اسلامی و مردم خداجوی و مومن این خطه از میهن اسلامی، از درگاه خداوند متعال خواست تا به برکت این روز بزرگ، همه ممالک اسلامی و مسلمانان جهان را از شر و فتنه افراط‌گرایی و خشونت محفوظ بدارد تا در سایه‌سار حضرت باری‌تعالی، این امت محمدی، از نعمت صلح، نوع‌دوستی، رفاه و امنیت در جهان برخوردار شوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.