نخستین جلسه کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی با حضور اعضای این کمیته فنی در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد .

 به گزارش ایلنا از ارومیه، در این جلسه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر روند کاهش تصادفات بر جلوگیری از افزایش تصادفات در سطح محورهای استان با تلاش تمام عوامل ذینفع تاکید کرد .

 فروغ فاریابی افزود: فلسفه تشکیل جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل بالا بردن و ارتقا ایمنی در محورها و کاهش تلفات با ارائه راهکارهای عملی و علمی است که می‌طلبد ابتدای امر دستگاه‌های مرتبط با ایمن‌سازی جاده ها وظایف و عملکرد خود را ارزیابی و مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و در کمیسیون مربوطه از سازمان های مردم نهاد نیز برای همکاری در کاهش تصادفات  و آسیب‌شناسی آنها دعوت به‌عمل آید .

جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی هم در این جلسه با اعلام کنترل جامع پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان افزود در این راستا متخلفان مربوطه به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ جهت رسیدگی و برخورد معرفی می‌شوند.

 سرهنگ حسین‌زاده گفت: با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و با استفاده از گشت‌های مشترک و نامحسوس نقاط مستعد تصادف را شناسایی کرده‌ایم که نسبت به رفع آن و ایمن‌سازی نقطه اقدامات لازم در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.