امام جمعه خوی گفت : معامله قرن توطئه مشترک استکبار جهانی و ارتجاع منطقه است.

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به طرح استکباری معامله قرن اظهار کرد: اخیراً از سوی رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی طرحی مطرح شده تحت عنوان معامله قرن که از طرف رییس جمهور آمریکا برای به اصطلاح حل مشکلات فلسطینیان با رژیم جعلی اسرائیل ارائه شده و طبق وعده پس از ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

 وی ادامه داد: از مدت ها قبل رییس جمهور آمریکا مقدمات عملی ساختن این طرح را با خروج از برجام ، تحریم اقتصادی ایران ،انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس و الحاق بلندی های جولان به سرزمین های اشغالی آغاز کرده است .

حجت الاسلام شکوری با تسلیت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد:از جمله رسالتهای ملت فداکار و قدرشناس ایران در شرایط فعلی پاسداری و حراست از میراثهای ماندگار آن حضرت از قبیل انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی،ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری ،وحدت اسلامی و بیداری اسلامی ،استکبار ستیزی و ایجاد اعتماد به نفس و وصیتنامه بلند الهی و سیاسی است.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر تصریح کرد : نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح در مصلی اقامه و زکات فطره مردم جمع آوری خواهد شد.

 امام جمعه خوی از حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد و گفت: روز قدس در حال حاضر به حرکت عظیم جهانی و اتحاد مسلمانان در سراسر جهان تبدیل شده است .



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.