معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم برنامه ریزی در جهت استفاده از ظرفیت گردشگری دریاچه ارومیه تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه ساماندهی و توسعه گردشگری دریاچه ارومیه که امروز در محل استانداری برگزار شد، افزود: امسال به لطف خدا و بر اثر بارندگی های مناسب، دریاچه ارومیه از وضعیت خوبی برخوردار شده و پیش بینی می شود گردشگران زیادی برای دیدن دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی سفر کنند.
وی تاکید کرد: دریاچه ارومیه امروز فرصتی بی نظیر در اختیار ما گذاشته که باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی، زمینه استفاده بهینه از این ظرفیت خدادادی را فراهم کنیم.
معاون استاندار آذربایجان غربی افزود: ایجاد امکانات و تاسیسات رفاهی در سواحل و اطراف دریاچه ارومیه و اصلاح و بهسازی مسیر میانگذر و مسیرهای دسترسی می تواند گردشگران زیادی را به استان و شهرستان ارومیه سوق دهد و درآمدزایی و ثروت منطقه ای برای استان داشته باشد.
حسینی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: از سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه ارومیه هستند استقبال می کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.