فرماندار سردشت با بیان اینکه سال گذشته 80 میلیون ریال به زندانیان جرایم غیر عمد از سوی خیران کمک شده، گفت: امسال خیران سردشتی یک میلیارد ریال به آزادی این زندانیان اهدا کرده‌اند که نشان از بزرگی و همت والای آنان است.

به گزارش خبر‌گزاری ایلنا از ارومیه، اقصی نخشی‌پور امروز در جشن گلریزان سردشت اظهار کرد: سلامت اجتماعی متاثر از سلامت خانواده‌ها است و ارکان جامعه در کادر‌های سیستمی ایفای نقش می‌کنند.

وی با بیان اینکه نارسایی‌های اجتماعی سبب تغییر در ترکیب و نارسایی خانواده‌ها می‌شود، افزود: باید با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان امر و رعایت موازین اسلامی، قانونی و عرفی کشور و با همت و همدلی یکدیگر در راستای تحکیم خانواده و از آن بالاتر اعتلای اجتماعی تلاش شود.

فرماندار سردشت بابیان اینکه سال گذشته فقط 80 میلیون ریال به زندانیان جرایم غیر عمد از سوی خیران کمک شده، خاطر نشان کرد: امسال خیران نوع دوست سردشتی با افزایش 80 درصدی، یک میلیارد ریال به آزادی این زندانیان اهدا کرده‌اند که نشان از بزرگی و همت والای آنان است.

مدیر عامل ستاد دیه آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: به همت خیران و نیکوکاران در سال 97، 170 نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که بدهی آنها بالغ بر 38 میلیارد و 200 میلیون تومان بود.

حجت الاسلام یوسف حسن‌پور افزود: امسال نیز با همت خیران و با حمایت مسؤولین 633 نفر که خانواده‌هایشان منتظر آزادی آنها هستند و جرم و محکومیت آنان غیرعمد است و نزدیک به 91 میلیارد تومان بدهی دارند از زندان استان آذربایجان‌ غربی آزاد خواهند شد.

وی با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان 24 گلریزان در سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امید است با برگزاری همه‌ی مراسمات که تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت همه زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.