دادستان سلماس گفت: جشن گلریزان موثرترین و مفیدترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان است.

به گزارش ایسنا منطقه آذرایجان غربی، محمد رضایی بشیر در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد سلماس که با حضور خیرین و مسئولان ارگانهای مختلف این شهرستان برگزار شد، باتاکید براینکه جشن گلریزان موثرترین و مفیدترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان است تصریح کرد: در همین راستا در احادیث و روایات ، سخنان بسیاری برای کمک به همنوعان آمده است و مردم خیر و نیکوکار ما نیز در این زمینه مشارکت بسیار پویایی از خود نشان داده اند.

رضایی خاطرنشان کرد: زندانیان غیرعمد همیشه چشم امیدشان به گذشت شاکیان ، کمک مسئولین و مردم خیر و نیکوکار است و لازم است تا با مشارکت عمومی زمینه این مساعدت ها را برای آزادسازی این زندانیان و بازگشتشان به آغوش گرم خانواده فراهم آوریم.

دادستان سلماس در این مراسم با بیان اینکه برای آزادی 27 زندانی غیرعمد در زندان سلماس 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیاز است گفت: جشن گلریزان فرصت مغتنمی است تا در راستای کمک به آزادی این زندانیان از سوی افراد خیر کمک شود .

وی با اشاره به فتوای مراجع و علما در استفاده از منابع حاصل از زکات برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: شایسته است با راهکارهای منطقی، اولویت های فرهنگی و پیشگیرانه میزان ورودی پرونده های جرائم غیرعمد را کاهش دهیم .

به گزارش ایسنا؛ خیرین سلماسی در مراسم جشن گلریزان این شهرستان ١میلیاردو ٥٠٠ میلیون ریال به ستاد دیه شهرستان برای آزادسازی زندانیان کمک مالی کردند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.