امام جمعه ماکو گفت: ملت ایران امروز توانستند با ادامه گفتمان مقاومت در برابر مستکبرین جهان ایستادگی کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با تاکید براینکه صبر، استقامت و ولایت پذیری در کنار وحدت، انسجام ملی، ایثار و از خود گذشتگی رمز پیروزی حق علیه باطل بود، افزود: ملت ایران امروز توانستند با ادامه گفتمان مقاومت در برابر مستکبرین جهان ایستادگی کنند.
وی بابیان اینکه آزادسازی خرمشهر فرهنگ بسیجی، مقاومت، ایثار و وجود حقانیت خدا را به نمایش گذاشت افزود: مدیریت صحیح و شایسته حول محور دینِ حقِ الهی میتواند اسلام را فاتح جهان کند.

امام جمعه ماکو گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی میتواند جوانانی مستعد برای ظهور امام زمان تربیت سازد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی تاکید کرد: امروز فرهنگ بسیجی در نامهای متفاوت ولی با اهدافی واحد در مقابله با تروریست تشکیل شده است.

خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه امروزه فرهنگ بسیجی رعب و وحشت در دل مستکبران ایجاد کرده است، افزود: استقرار ناوهای جنگی آمریکایی در خلیج فارس، تنها یک خودنمایی پوچ است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بابیان اینکه مردم از مشکلات اقتصادی رنج میبرند و باید مسئولین قوای سه گانه سعی و تلاش بیشتری برای حل این مشکلات کنند تصریح کرد: هیچ کشوری برای پیشرفت ایران دلسوزی نخواهد کرد بلکه خود مردم ایران خواهند توانست با حمایت از تولیدات داخلی تحرکات دشمن را بی اثر کند.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو با تاکید براینکه مسئله محرم و نامحرم در خانواده ها به جدمورد توجه قرارگیرد افزود: رسانه ها و خانواده ها این اصل را ترویج دهند تا گامهای ترقی به سوی جامعه کامل اسلامی برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همچنین بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر اعمال شبهای قدر تاکید کرد گفت: منزلت شبهای قدر بالاتر از هزار شب است چرا که اجر و ثواب این شب در پیشگاه خداوند نوشته میشود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.