به گزارش ایرنا، سردار پاسدار حمزه فلاح روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در بوکان افزود: تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران ممکن است در برخی موارد فشارهایی برای کشور به همراه داشته باشد ولی مردم با اتحاد و همدلی و مقاومت و ایثار خود مانند هشت سال دفاع مقدس می توانند بر این توطئه ها پیروز شوند.
وی ادامه داد: با روحیه جهادی و مقاومت و شهادت طلبی در هشت سال جنگ تحمیلی بر دشمان پیروز شدیم و امروز نیز با حفظ همین روحیه می توان در جنگ اقتصادی پیروز شد.
سردار فلاح رمز موفقیت مردم در مقابل دشمنان را وحدت و همدلی عنوان کرد و اظهار داشت: رزمندگان در دفاع مقدس کمبود تجهیزات را با روحیه انقلابی و بسیجی جبران ‌کردند و با برخورداری از چنین روحیه‌ای پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند که موجب تعجب و بهت تمام دنیا شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالگرد آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش ها اسلامی به رهبری امام راحل بود.
سردار فلاح اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود و باعث شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هایی که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت، تغییر کند.
سرپرست فرمانداری بوکان نیز در این مراسم با تبریک سالگرد فتح خرمشهر، گفت: با اراده ملت ایران خرمشهر آزاد و از وجود دشمنان پاک شد.
لقمان خسروپور ادامه داد: اراده ملت ایران در مقابل تمامی تهدیدها و قدرت های بیگانگان به پیروزی رسید و روز سوم خرداد را به یک روز به یادماندنی در تاریخ جنگ هشت ساله انقلاب اسلامی تبدیل کرد.
وی بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به جای جنگ سخت و درگیری، جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران راه انداخته اند و رسانه های معاند نیز با همراهی آنها وارد جنگ تمار عیار اقتصادی علیه ایران شده اند.
خسروپور اضافه کرد: در شرایط فعلی همگی وظیفه داریم دولت را یاری کنیم تا بتواند این گردنه را نیز با سربلندی پشت سر بگذارد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بازنشستگان سپاه بوکان تجلیل شد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.