حسن شیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 2 ماه نخست سال گذشته 2 هزار و 413 گردشگر داخلی و خارجی از این تپه بازید کرده بودند که این میزان در مدت مشابه امسال به 2 هزار و 800 نفر رسید.
وی اضافه کرد: این افزایش نشان دهنده افزایش اشتیاق جهانگردان و ایرانگردان جوان برای دیدن آثار فرهنگی و آشنایی با ایران است و پیش بینی می‌شود با مساعد شدن وضعیت آب و هوایی آمار بازدید کنندگان روز به روز افزایش یابد.
وی بیان کرد: نصب تابلوهای معرفی در فضاهای شهری و معرفی این جاذبه گردشگری در فضای مجازی، برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی در محیط تپه حسنلو، برگزاری تورهای گردشگری از سراسر ایران و جهان، برگزاری جشن های نوروزی و اجرای مراسم سنتی در این سایت گردشگری از عوامل افزایش گردشگران به شمار می رود.
به گزارش ایرنا حسنلو، دهستانی از توابع بخش محمدیار شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی است، این روستا دارای دو تپه باستانی با نام های حسنلو و حاجی فیروز، یک موزه با 125 اثر کشف شده، اقامتگاه بوم گردی، یک تالاب بین المللی با مساحت حدود 400 هکتار و سد خاکی با نام سد حسنلو بوده و جزء مهم ترین نقاط گردشگری نقده و آذربایجان غربی به شمار می رود.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.