به گزارش ایرنا محمد جلال مآب روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در ارومیه افزود: تلاش این ستاد برای شفافیت و اعتماد مردم به خوبی نتیجه داده است و امروز مردم در کمال اعتماد ستاد بازسازی عتبات عالیات را همراهی می کنند.
وی بیان کرد: این ستاد با کمترین هزینه اداره می شود و همه فعالان با عشق و علاقه در این اقدام معنوی حضور دارند.
وی با بیان اینکه اگر هر ایرانی 50 هزار ریال در سال به ستاد کمک کند مدیریت طرح های توسعه ای و بازسازی به شکل شایسته ای انجام می شود، افزود: سهم سالانه آذربایجان غربی در مشارکت برای بازسازی عتبات عالیات 150 میلیارد ریال است و افراد دارای مهارت و تخصص می توانند با تخصص خود در این راستا گام بردارند .
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه گفت: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی به روی بندگان باز است و باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد: همه کارهای خیر برای رضای خداوند است اما کار برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به حساب خدا گذاشتن بسیار سهل و آسان است و اگر انسان نیتش را خیر کند اهل بیت نیز او را یاری می کنند.
وی افزود: افرادی که در زمینه بازسازی عتبات عالیات کار می کنند صرفا به خاطر اهل بیت است و ائمه خود از محل کراماتشان این اعمال را جبران خواهند کرد.
به گزارش ایرنا در 13 سال گذشته کمتر از 100 میلیون تومان در این ستاد جذب شده بود اما در سال 1396 یک میلیارد تومان کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در این استان جذب شد.
امام جمعه هر شهرستان رییس هیات امنای این ستاد است و جلسات آن به صورت مشترک با حضور امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه برگزار می شود.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.