محمد آقاعزیزی روز چهارشنبه در جلسه مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از خانواده زندانیان بوکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته چندین مرحله سبد کالای حمایتی و کمک های نقدی به خانواده های زندانیان نیازمند در این شهرستان تعلق گرفته است.
وی ادامه داد: کمک های نقدی در 2 مرحله سبد کالای بهداشتی و سبد کالای حمایتی در سه مرحله توزیع شده و این حمایت ها همچنان برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند شهرستان بخصوص در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.
آقا عزیزی اظهار داشت: خانواده های تحت پوشش انجمن به دلیل نبود سرپرست با مشکلات مادی و معنوی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و حمایت مردم و مسوولان از آنها برای کاهش آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه 225 میلیون ریال از محل کمک خیّران بوکانی با آزادی زندانیان اختصاص یافته است، گفت: یکی از مشکلات مهمی که بیش از مجازات حبس، دامن گیر خانواده های زندانیان می شود، آسیب های روحی و روانی است که مددکاران، مشاوران و روان شناسان زندان ها و انجمن های حمایت زندانیان با برگزاری کلاس های مستمر، این آسیب ها را به حداقل ممکن رسانده اند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.