ابراهیم کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای اسلامی شهر مهاباد، از بین هفت گزینه ثبت نام شده برای پست شهرداری این شهر، کامران فاتح را با بیشترین رای انتخاب کرد.
وی ادامه داد: در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر مهاباد «کامران فاتح» با 5 رای موافق و 2 رای مخالف به عنوان شهردار این شهر برگزیده شد.
کریمی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرداری مهاباد توسط سرپرستی اداره می شود، اضافه کرد: با تایید حکم ایشان به عنوان چهل و سومین شهردار مهاباد توسط مراجع مرتبط و استانداری آذربایجان غربی، وی به طور رسمی شهردار مهاباد می شود.
به گزارش ایرنا، از 22 اردیبهشت ماه امسال با استعفای کامران علیزاده آذر، شهردار سابق مهاباد این شهرداری با سرپرستی «رشید درویشی» اداره می شد.
کامران علیزاده آذر به مدت یکسال و نیم به عنوان چهل و دومین شهردار مهاباد در این پست انجام وظیفه کرد.
کامران فاتح از کارمندان سابق شهرداری ارومیه بوده و پیش از این نیز حدود 10 سال در پست های مختلف شهرداری از جمله به عنوان شهردار پیرانشهر و عضو مدیران سازمان همیاری مشغول به فعالیت بوده است.
شهر 166 هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومترمربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.