مسعود سلطانی فر سه شنبه شب در جلسه شورای اداری و در آیین افتتاح استادیوم 6 هزار نفری سلماس که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: این استادیوم از جمله مهمترین طرح های ورزشی آذربایجان غربی است که قول می دهیم تا هفته دولت امسال بهره برداری از آن را آغاز کنیم.
وی اظهار داشت: علاوه بر آن 35 پروژه ورزشی تا پایان سال آینده در آذربایجان غربی افتتاح خواهد شد که در این صورت روند توسعه فضاهای ورزشی با شتاب تداوم می یابد.
وی اضافه کرد: امروز علاوه بر ورزشگاه 6 هزار نفری سلماس چهار طرح ورزشی دیگر نیز افتتاح و عملیات اجرایی چهار طرح آغاز می شود.
به گزارش ایرنا ساخت ورزشگاه 6 هزار نفری سلماس تا پیش از دولت تدبیر و امید، راکد بود و با اهتمام ویژه دولت عملیات اجرایی آن تداوم یافت و امروز به بهره برداری رسید.
ساخت این استادیوم ورزشی سال 1388 در 10 هزار مترمربع آغاز و سپس دچار رکود شده بود اما تکمیل آن پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در اولویت قرار گرفت.
ورزشگاه 6 هزار نفری سلماس شامل زمین چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی، سیستم روشنایی برای بازی های شبانه، سالن بدنسازی،سونا، رختکن و پارکینگ است.
همزمان با سفر رییس جمهوری و برخی از اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی طی روز جاری 27 طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری رسید.
با افتتاح استادیوم 6 هزار نفری شهرستان سلماس، مساحت فضاهای روباز ورزشی در سلماس از 29 هزار مترمربع به 34 هزار متر مربع افزایش یافت.
سلماس در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و جمعیت آن به حدود 200 هزار نفر می رسد.
8137/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.