همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری سلماس افتتاح شد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، به دنبال سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری سلماس را افتتاح کرد .

این ورزشگاه که در  سال ۸۸ کلنگ زنی شده بود در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و شامل زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی، پیست دو میدانی استاندارد خاک آجری، پارکینگ خودرو، ساختمان اداری و ۲ سالن بدنسازی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور احداث شده و برای احداث آن حدود ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی استان بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس‌جمهور انجام شد گفت: در این سفر مجموعا ۹ پروژه و مجموعه ورزشی در شهرهای خوی، سلماس و سرو به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد .

وی ادامه داد: استادیوم ۶۰۰۰ نفری سلماس با هزینه‌کرد ۴۰۰ میلیارد ریال، زورخانه پوریای ولی، سالن تیراندازی خوی، مجموعه ورزشی چند منظوره فیرورق نیز دیگر پروژه‌های افتتاحی این سفر بود .

وی با اشاره به کلنگ زنی ۴ پروژه ورزشی دیگر در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در این سفر همچنین برای مردم این استان و شهر ارومیه این نوید را می دهیم که استادیوم ۱۵۰۰۰ ارومیه تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهدرسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.