به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» عصر روز سه شنبه در آیین افتتاح زورخانه «پوریای ولی» خوی با تشکر از اقدامات و همکاری های استاندار آذربایجان غربی در تخصیص اعتبارات برای ورزش استان افزود: در آذربایجان غربی پروژه های دیگری مانند استادیوم 15هزار نفری ارومیه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی بر تلاش برای اتمام پروژه‌های ورزشی مورد نیاز جوانان منطقه تاکید و اضافه کرد: تلاش تمام همکاران بنده در اداره کل ورزش استان و در وزارتخانه، بهبود و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرهاست و اخبار خوب و خوشی از رشد ورزش در آذربایجان غربی داریم.
وزیر ورزش و جوانان به افتتاح چهار پروژه ورزشی در خوی و سلماس در سفر خود اشاره کرد و ادامه داد: خوشحالیم در سفر امروز به آذربایجان‌غربی، سالن ورزشی فیرورق را که سالها راکد بود و سالن تیراندازی و زورخانه و همچنین استادیوم 6هزار نفری سلماس را افتتاح کردیم، تا جوانان این منطقه و شهرستان ها از آنها استفاده کنند.
وی افزود: اخباری که از آماده شدن پروژه‌های ورزشی این استان و همچنین افتخار آفرینی ورزشکاران آذربایجان‌غربی داریم ما را به برداشتن قدم‌ها برای توسعه ورزش این منطقه بیش از پیش مُصر می‌کند.
سلطانی فر، زوخانه پوریای ولی شهرستان خوی را بی نظیر در نوع خود توصیف کرد و گفت: این محمل پهلوانی و زورخانه اتفاق مبارکی در راستای توسعه ورزش خوی و منطقه موثر و از خواسته‌های پهلوانان و ورزشکاران این شهرستان بود.
به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس جمهوری امروز / سه شنبه/ طی سفر به شمال استان آذربایجان غربی، پروژه های حوزه ورزش را افتتاح کرد.
8135/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.