محمدهادی سعادتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آیین های معنوی که همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد این شهرستان آغاز شده، همه روزه در ساعت های مختلف با حضور مردم مومن و روزه دار برگزار و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: علاوه بر این، محفل انس با قرآن نیز در مساجد جامع، امام غزالی و امام فخررازی همه روزه برگزار و تا پایان ماه پرخیر و برکت رمضان ادامه خواهد داشت.
سعادتی اظهار داشت: آیین های جمع خوانی قرآن و محفل انس با قرآن با همکاری موسسه های قرآنی ترنم وحی و روضه الایمان این شهرستان برگزار می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه بوکان گفت: روزانه بیش از هشت هزار نفر از اهالی مومن و روزه دار این شهرستان در این آیین های پرفیض و برکت شرکت می کنند.
وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسوولان شهرستان بوکان گفت: این مراسم نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد دارالاحسان بوکان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا در اسلام تاکید ویژه ای بر قرائت قرآن در ماه رمضان وجود دارد و برگزاری آیین های جمع خوانی قرآن در شهرستان ها و مساجد بر پایه این توصیه ها انجام می پذیرد.
بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 185 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
7510/6185/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.