به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز سه شنبه در جلسه ای با مسوولان بانک های این شهرستان اظهار داشت: آسان کردن روند پرداخت تسهیلات با رونق بخشیدن به روند تولید در نهایت باعث افزایش رقابت پذیری کالاهای تولید شده در واحدهای صنعتی و حمایت از کالای ایرانی خواهد شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته بانک ها همکاری خوبی در حوزه تولید، وام ازدواج و وام های ضروری به روستاییان داشتند که این روند باید در سالجاری نیز ادامه داشته و تاخیری در پرداخت تسهیلات به متقاضیان در حوزه های مختلف بوجود نیاید.
خسروپور افزود: در سال جاری نیز با توجه به نامگذاری سال با عنوان ''رونق تولید' توسط رهبر معظم انقلاب، لازم است برای کمک به بخش تولید بانک ها با مجموعه مدیریت این شهرستان همکاری تنگاتنگی داشته باشند و فرمانداری نیز آماده هر گونه همکاری متقابل خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط موجود اقتصادی و تحریم های ظالمانه، خواهان همکاری بانک ها در ارایه وام های ضروری به متقاضیان و درک وضعیت معیشتی مردم شد و گفت: تا حد امکان بانک ها در اخذ ضمانت ها از متقاضیان روند ساده تری را در پیش گرفته تا بتوان به واحد های تولیدی کمک بیشتری کرد.
سرپرست فرمانداری بوکان با اشاره به اعلام آمادگی بانک ها در مشارکت اجرای طرح هایی همچون سایت گلخانه ای «سریل آباد» و بازارچه شهر سیمینه اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که در تولید نقش آفرینی می کند منابع مالی تولیدکننده است که بانک ها باید در تامین این منابع تمام تلاش خود را بکار گیرند.
به گزارش
ایرنا، در بوکان 101 واحد صنعتی و تولیدی فعال وجود دارد که 83 واحد آن در شهرک صنعتی بوکان مستقر هستند؛ در این واحدهای صنعتی و تولیدی یکهزار و 523 نفر مشغول به کار هستند.
محصولات فلزی، پلاستیکی، مواد اولیه صنعت ساختمان و ماشین آلات کشاورزی بیشترین میزان تولیدات واحد‌های صنعتی بوکان را تشکیل می‌دهد.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.