نادر نانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه به مرکز کشور متصل است و در صورت نیاز به استان های مربوطه وصل می شود.
وی ادامه داد: سامانه 1666 راهی برای پاسخگویی بهتر به شهروندان در خصوص مسائل مرتبط با بیمه سلامت بوده و به طور میانگین هفته ای چند تماس برای رسیدگی به این استان متصل شده است زیرا بیشتر مسائل توسط اپراتور مسوول در تهران حل و فصل می شود.
وی با اشاره به اینکه احترام به حقوق شهروندی از ویژگی های یک سازمان پاسخگو است، ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی در حوزه سلامت از جمله اهداف راه اندازی و فعالیت این سامانه ارتباط مردمی به شمار می رود.
وی بیان کرد: سامانه 1666 در بحث مشتری‌ مداری می‌تواند همراه مناسبی برای سازمان بیمه سلامت در جهت پاسخگویی به مردم باشد.‏
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی اضافه کرد: مردم می توانند به صورت 24 ساعته سوال ها و پیشنهادهای خود در خصوص بیمه سلامت را از طریق این سامانه مطرح کنند.
نانبخش گفت: دریافت نظرهای مردمی در حوزه سلامت و شنیدن انتقادهای آنان از طریق این سامانه می تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
وی با تاکید بر اینکه مردم نباید فریب افراد سودجو را بخورند، افزود: برخی افراد سودجو طی سال های گذشته در پوشش بیمه سلامت با شهروندان تماس می گرفتند و مبالغی را در قبال صدور بیمه تکمیلی از آنان مطالبه می کردند.
وی ادامه داد: مردم هوشیار باشند که این اداره کل هیچگونه تماس تلفنی یا حضوری با بیمه شدگان برای صدور بیمه تکمیلی ندارد.
به گزارش ایرنا بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.