همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی با حضور وزیر ورزش و جوانان ۶ پروژه ورزشی در شهرهای خوی، سلماس و ارومیه افتتاح و به بهره برداری خواهدرسید.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در سفر رییس جمهور به استان، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ۶ پروژه ورزشی شامل ورزشگاه ۶۰۰۰نفری فوتبال سلماس، سالن تیراندازی شهداء و زورخانه پوریای ولی خوی، سالن چندمنظوره سرو ارومیه، سالن چندمنظوره و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق افتتاح خواهندشد.
اعتبار و مساحت این پروژه ها بترتیب، ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس۴۰۰میلیارد ریال در مساحد ۲۸۲۰۰مترمربع، سالن تیراندازی شهداء ۱۷میلیارد ریال در مساحت ۱۰۳۰مترمربع، زورخانه پوریای ولی ۵.۲میلیارد ریال در مساحت ۴۶۶مترمربع و سالن ورزشی چندمنظوره سرو با اعتبار ۸.۸میلیارد ریال و در مساحت ۱۸۰۰مترمربع، سالن چندمنظوره فیرورق در مساحت ۱۸۰۰مترمربع و با اعتبار ۲۰میلیارد ریال و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق در مساحت ۴ هکتار و اعتبار ۴.۵میلیارد ریال است.
همچنین عملیات اجرایی ۳ سالن ورزشی طبقاتی در شهرهای چالدران، سلماس و ماکو با اعتبار ۸۰میلیارد ریال و هر سالن در زیربنای ۹۰۰مترمربع و در ۲ طبقه کلنگ زنی خواهدشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.