به گزارش ایرنا علی مکرمی روز یکشنبه در نشست سیاسی و هم اندیشی بانوان این شهرستان افزود: افزایش نشاط سیاسی و اجتماعی در شهرها در آستانه انتخابات ضروری است و برای تحقق بیش از پیش این امر باید فعالان سیاسی و گروه های مرجع نقش موثر و محوری ایفا کنند.
وی بیان کرد: افزایش میزان مشارکت آحاد مردم در انتخابات آینده از محورهای اصلی فعالیت فعالان سیاسی و اجتماعی به شمار می رود که باید از هم اکنون مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرماندار تکاب اظهار داشت: فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی و بهبود مسایل اجتماعی در این شهرستان و افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف در مورد امور سیاسی جاری کشور فعالیت کنند.
مکرمی با اشاره به مدیریت موفق بانوان در عرصه های مختلف ادامه داد: مدیریت بانوان همواره مدیریتی موفق و رو به رشد بوده از این رو ادارات و دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش باید از بانوان در بدنه ستادی و کارشناسی اداره به طور حتم استفاده کنند.
وی با بیان اینکه انتشار اخبار کذب در شبکه های اجتماعی در تکاب شایسته این شهر نیست، افزود: بد اخلاقی، تهمت زدن و انتشار اخبار کذب و خلاف واقع در فضای مجازی در تکاب افزایش یافته است از این رو مردم و مسوولان و فعالان سیاسی و اجتماعی در برابر گسترش بد اخلاقی در شبکه های اجتماعی مسوولیت دارند و باید مراقب بوده و برای فضای سالم تر و اخلاقی تر تلاش کنند.
فرماندار تکاب با تاکید بر افزایش نشاط اجتماعی در این شهرستان گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی توسط گروه های مختلف و نقد و بررسی فعالیت جریان های مختلف با حفظ احترام متقابل برای ارتقا نشاط اجتماعی و تبادل نظر سازنده بسیار ضروری است و تلاش می کنیم این نشست ها به صورت پرشور و مستمر برگزار شود.
به گزارش ایرنا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سالجاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و همراه با شهرستان شاهین دژ یک حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.