محمد عبدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله بتن ریزی فونداسیون این طرح به پایان رسیده و عملیات قالب بندی و بتن ریزی ستون ها و دیوار های آن نیز در حال اجراست.
وی ادامه داد: فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) نقده در چهار طبقه احداث می شود و اسکلت بندی این بخش باید تا چند ماه آینده به پایان برسد.
وی اضافه کرد: هشت اتاق عمل، 141 تخت بستری و فضاهای داخلی آزمایشگاه، رختشوخانه و استریل مرکزی، بخش های بستری، بخش مراقبت های ویژه، اتاق عمل و ریکاوری جزو فاز توسعه است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده بیان کرد: 120 میلیارد ریال برای فاز یک بخش توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) نقده و 375 میلیارد ریال برای فاز دوم این طرح پیش بینی شده است.
عبدلی اضافه کرد: در راستای سرعت بخشیدن به پیشرفت عملیات اجرایی بخش توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان طی ماه های اخیر قسمت عمده میلگرد مورد نیاز برای این پروژه تامین شده است.
وی تاکید کرد: در مسیر خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت طرح های تحول سلامت هر آنچه در توان داریم تلاش می شود.
به گزارش ایرنا عملیات کلنگ زنی بخش توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) نقده 18 شهریور سال جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی و محلی انجام شده است.
شهرستان 127هزار نفری نقده با 92 روستای تابعه در فاصله 80 کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.