سهراب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بررسی‌ های نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان این مدیریت مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در حیطه دندانپزشکی و دندانسازی در این شهرستان تخلف وی محرز شد.
وی افزود: با دستور قضایی و هماهنگی های لازم با اداره اماکن فرماندهی انتظامی، از این مرکز بازدید و محل فعالیت نیز تعطیل و پلمب شد.
وی بیان کرد: این واحد درمانی، غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت بوده و فردی بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات دانشگاهی اقدام به امور دندانپزشکی و دندانسازی می‌کرد که به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند، افزود: مراکز مجاز، دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی است و این مجوز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.
وی همچنین با اشاره به پلمب یک باب مغازه آرایشی و بهداشتی در میاندوآب توسط واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: در بازدید های انجام شده از این‌ مغازه داروهای مخدر کشف شد.
به گزارش ایرنا، در هفته گذشته نیز یک مرکز سوء درمان مواد مخدر و 2 واحد دندانپزشکی غیرمجاز دیگر در این شهرستان که در امور پزشکی مداخله می کردند توسط کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پلمب شد.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی و 161 کیلومتری مرکز استان واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.