به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری شب گذشته در نشست مسوولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نهادها و ارگان‌های مختلف در ارومیه افزود: باید خودمان را برای مقابله با تهدیدات مختلف دشمن در زمینه‌های متعدد آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه مسوولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ارگان‌ها باید برای نهادینه‌ سازی آرامش روانی، ثبات سیاسی و فکری در جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: ضمن اینکه آرامش را در جامعه حفظ می‌کنیم، باید برای ارتقای سطح آمادگی در جامعه هم تلاش کنیم.
وی بر لزوم تقویت روحیه سلحشوری، ایثار و فداکاری در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه خط قرمز دشمنان ما و استکبار جهانی مرگ است، در حالی که خط سبز رزمندگان ما شهادت است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام (ره) در سال‌های پایانی عمر با برکت‌شان اشاره کرد و گفت: مقوله دفاع همه‌جانبه یکی از مهم‌ترین مباحث موردنظر امام (ره) به طوری که هم اکنون به این موضوع باید در جامعه به صورت جدی توجه شود.
سردار شهسواری با بیان اینکه این مباحث را علاوه بر عرصه ملی بلکه باید در گستره استانی هم مورد توجه ویژه قرار دهیم، افزود: باید فعالیت‌های قومیتگرایان و هویت‌طلبان به خوبی رصد شود تا دشمنان ما از احساسات مردم به نفع خود و برای رسیدن به مقاصد خاص استفاده نکنند.
وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا از ملتهب شدن جامعه در شرایط کنونی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: اقوام مختلف اعم از کرد و ترک و پیروان مذاهب شیعه و سنی تاکنون مانند برادر کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند که باید این رویه همچنان حفظ شده و خدشه‌ای به آن وارد نشود.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.