حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در آیین جمع خوانی قرآن کریم زندانیان زندان مرکزی ارومیه افزود: اقدامات فرهنگی و قرآنی سازمان زندان ها به خوبی نشان می دهد که جامعه زندانبانی به معنای واقعی اصلاح و تربیت را در اولویت کار زندانبانی خود قرار داده است.
وی اظهار امیدواری کرد که این اقدامات با قوت بیشتری ادامه یابد تا زمینه ارتقای فرهنگی این محیط ها فراهم شود.
وی اضافه کرد: کمک به اصلاح و تربیت انسان های نیازمند موجب رضای خدا و توشه برای آخرت است و زندانبانان اجر بزرگی نزد خدا دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مسیر قرآن، مسیر سعادت دنیا و آخرت است و زندانیان نباید از حرکت در این مسیر غافل شوند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه زندان و حضور در آن محدودیت های خاص خود را دارد، گفت: زندانیان باید به این محدودیت به عنوان فرصت آشنایی و انس با قرآن و آموزه های الهی بنگرند تا پس از آزادی بتوانند راه درست زندگی کردن را پیدا کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی قریشی در ادامه حضور در زندان مرکزی ارومیه از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین با چهره های قرآنی زندان مرکزی ارومیه دیدار و بر بهره گیری کامل آنها از آموزه های قرآنی تاکید کرد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.