مسوول کتابخانه عمومی آیت الله موسوی خویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجری توانا طی درخواست اعضای کتابخانه، سه جلد از آثار خود با عناوین «مارک دو پلو»، گزارش‌های شخصی از سفر به هلند، آلمان، بلژیک، پرتغال و چند کشور دیگر، «موآ»، سفرنامه مربوط به کشور ویتنام و آداب ‌و‌ رسوم و فرهنگ مردم آن منطقه و «چای نعنا»، سفرنامه مراکش را با امضای خود به این کتابخانه اهدا کرد.
عسگر محمدلو اضافه کرد: کتاب‌های اهدایی پس از آماده سازی در اختیار عموم مردم علاقه مند قرار گرفت.
وی درباره قدرت قلم این نویسنده اظهار کرد: این روزنامه نگار باسابقه با تیزبینی خاص خود، خواننده را به کوچه پس کوچه‌های کشورهای مختلف می‌برد و با قلمی روان و لحنی صمیمی هرآنچه که دیده و شنیده است را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جذب کتب اهدایی به کتابخانه عمومی نیز افزود: جذب کتب اهدایی روند رو به رشدی دارد که این میزان با همراهی و همکاری خوب مردم و مسوولان، می‌تواند رشد بیشتری داشته باشد.
به گزارش ایرنا، منصور ضابطیان، روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری و تهیه‌کننده است که در سال 1378 کار در تلویزیون را آغاز کرد؛ «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره» و «رادیو هفت» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.
ضابطیان 2 سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده است.
شهرستان خوی دارای 9 باب کتابخانه عمومی فعال است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.