به گزارش ایرنا این دیدار در ساعت 21 دقیقه جمعه شب و در زمین چمن خانه جوان ارومیه آغاز شد و در جریان این رقابت به دلیل خاموش شدن نورافکن قسمتی از ورزشگاه، دقایقی وقفه به وجود آمد.
برای تیم همیاری آذربایجان غربی هدیه حسن‌زاده سه گل، فاطمه شبان 2 گل و آیسان علیخانی و راضیه موسوی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
«الناز دواتگر» سرمربی جدید تیم همیاری آذربایجان غربی که پس از برکناری «مژگان مدائم زاده» هدایت این تیم را در اختیار گرفته است، در این دیدار نخستین حضور خود به عنوان سرمربی در لیگ برتر را تجربه کرد و شروع موفقیت آمیزی برای شاگردانش رقم زد.
تیم فوتبال همیاری بانوان آذربایجان غربی در دیدار هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور و در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر مقابل سپاهان اصفهان شکست خورده بود؛ این تیم با قبول این شکست و با پنج برد، 2 تساوی و 9 باخت، 33 گل‌ زده و 24 گل‌ خورده و کسب 17 امتیاز در رده های میانی جدول رده بندی قرار دارد.
تیم همیاری آذربایجان غربی روز پنجشنبه هفته جاری و در هفته هفدهم این رقابت‌ها میهمان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.
تیم های خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل جاری است.
«سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی» 2 بازیکن سابق و با تجریه تیم همیاری آذربایجان غربی پس از جدایی از تیم ملوان بندرانزلی با آغاز رقابت های نیم فصل دوباره به جمع بازیکنان همیاری پیوسته اند.
پس از حضور «الهام عبدالرحمانی» بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری در تمرین های ملوان انزلی، مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه و با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب این تیم آذربایجان غربی سه بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.