«نادر علیزاده» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه دومین هدف این کشور تبدیل ایران به یک کشور خنثی در منطقه خاورمیانه است، افزود: سران این کشور با تحمیل خواسته های خود به دنبال احیای ابهت از دست رفته خود در منطقه و جهان هستند.
وی اضافه کرد: یکی از فایده های خروج ترامپ از برجام و ایران ستیزی وی، متحد شدن دو جریان فکری در داخل کشور بوده و در شرایط کنونی اصلاح طلبان و اصولگرایان بیش از هر زمان دیگر به هم نزدیک تر هستند و این همان «جنگ امید» مدنظر دکتر روحانی است.
وی رمز پیروزی ایران در مقابل ترامپ را درایت دولتمردان ایران دانست و اظهار داشت: درایت و تدبیر واقعی باعث خواهد شد تا هیچ جنگی روی ندهد و ملت ایران در این شرایط بد اقتصادی وارد یک بحران دیگر نشود.
وی با تاکید بر اینکه تعامل با جهان باید بیشتر از گذشته دنبال شود، بیان کرد: ایران می توانست از اختلاف بین آمریکا و اروپا به بهترین شکل ممکن بهره برداری کند.
دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان غربی نیاز به گفت و گوی ملی در جامعه سیاسی ایران را یک نیاز دائمی بیان کرد و گفت: این گفت و گو هیچ مغایرتی با رقابت‌های سیاسی ندارد و هیچگاه به بهانه مشترکات انقلابی و ملی از رقابت سلیقه‌ها بی‌نیاز نیستیم.
وی با تاکید بر اینکه همبستگی و گفت و گوهای سازنده باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: نباید به بهانه اختلاف های سیاسی همدیگر را حذف کنیم و رد صلاحیت های مغرضانه باید کنار گذاشته شود.
وی بیان کرد: برای جلب اعتماد مردم نیز باید با اختلاس ها به صورت قاطعانه برخورد شود و از کسانی که احساس می کنند به آنان ظلم شده، دلجویی شود تا مردم به نظام و مسوولان اعتماد وافر داشته باشند.
«علیزاده» بر شکل گیری احزاب قدرتمند در کشور تاکید کرد و افزود: خرده احزاب نمی توانند اثربخشی مفیدی برای جامعه داشته باشند و احزاب باید چه راست سنتی مانند جبهه پایداری و حزب موتلفه و چه چپ مانند حزب اعتماد ملی و حزب کارگزاران باید تفکر حذفی را کنار بگذارند و با کمک به دولت در ایجاد آرامش در کارهای اجرایی باعث شوند که دولت با فراغ بال به سیاست های خارجی و داخلی رسیدگی کند و حمایت همه جانبه از دولتمردان داشته باشند.
به گزارش ایرنا، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی دارای 164 عضو در آذربایجان غربی است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.