سرهنگ رضا ظهیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح تشدید مبارزه با عوامل پخش و توزیع مواد مخدر، عوامل این انتظامی حین کنترل محورهای مواصلاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه اتوبوس که در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 112 هزار و 400 نخ انواع سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، از داخل کانال های کولر این اتوبوس کشف و ضبط شد.
وی ارزش اقلام کشف شده را بیش از 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این پرونده یک نفر متهم دستگیر و به همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده و مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: سیگار در کنار برخی کالاهای دیگر از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه و پوشاک همواره از مهمترین کالاهای قاچاق طی سال‌های اخیر در این شهرستان بوده است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.