ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته طی این مدت 41 دستگاه پل در نقاط مختلف آذربایجان غربی مرمت شده است.
وی اضافه کرد: این مرمت به صورت جزئی و کلی بوده و در برخی موارد، اقدامات زیربنایی ویژه در راستای تعمیر پل ها صورت گرفته است.
وی از اجرای عملیات روکش آسفالت بیش از 120 کیلومتر و آغاز عملیات روکش بیش از 300 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته 55 نقطه مستعد حادثه و حادثه خیز در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی رفع شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: این استان حدود 12 هزار کیلومتر راه دارد که نگهداری این میزان راه در کنار اجرای طرح های عملیاتی نظیر آسفالت، روکش، تسطیح، زیرسازی و ایجاد روشنایی امری مستمر و سخت به شمار می رود ولی راهداران در این خصوص همواره موفق بوده اند.
شکری گفت: همچنین طی زمستان گذشته میلیون ها مترمکعب برف در جاده های آذربایجان غربی برف روبی و راه صدها روستا نیز در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی حدود 12 هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی، بزرگراه و راه روستایی دارد که از این میزان بیش از سه هزار و 500 کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی است.
وظیفه نگهداری از راه ها به عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.