به گزارش ایرنا علی مصطفوی روز شنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در 9 حوزه اصلی برگزار شد که در این دوره با تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب از شاهین دژ و تکاب، انتخابات در 10 حوزه اصلی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: باید با تلاش و همدلی همه مسوولان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در آذربایجان غربی باشیم.
وی ادامه داد: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با تشریح و تبیین برخی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد انتخابات نیز افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان باید در سریع ترین زمان ممکن جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مسوول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان باید همه کمیته ها از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود انجام دهند.
به گزارش ایرنا بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان «رییس ستاد انتخابات استان»، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به عنوان «مسوول کمیته پشتیبانی»، عباس حسن خانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان «مسوول کمیته امنیتی»، مصطفوی مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری به عنوان «مسوول کمیته فناوری اطلاعات»، باقری مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری به عنوان «مسوول کمیته اطلاع رسانی»، میرزایی مدیرکل حراست استانداری به عنوان «مسوول کمیته حراست و استعلامات»، شجاعی مشاور امور حقوقی استاندار به عنوان «مسوول کمیته حقوقی»، اردبیلی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان «دبیر ستاد انتخابات» و حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان «عضو ستاد انتخابات استان» منصوب شده اند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند 1398 برگزار می شود.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.