دهیار روستای «جعفرآباد معتمد» میاندوآب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوجوان «حامد ابراهیمی» نام داشت که عصر روز پنجشنبه به همراه چهار نفر از دوستان خود مشغول بازی بودند که ناگهان بر اثر برخورد صاعقه مصدوم شدند.
سلدوز فضلعلی افزود: این نوجوان بلافاصله به بیمارستان عباسی میاندوآب انتقال داده شده و پس از اقدامات درمانی اولیه توسط کادر بیمارستان، به علت شدت مصدومیت به ارومیه اعزام شد که عصر روز جمعه بر اثر شدت آسیب وارده به وی جان خود را از دست داد.
به گزارش ایرنا روز پنجشنبه برخورد صاعقه موجب مصدوم شدن 2 جوان 13 و 18 ساله در روستاهای شیرین آب و جعفرآباد از توابع بخش مرکزی میاندوآب شد.
مصدومان برای درمان به اورژانس بیمارستان عباسی میاندوآب انتقال یافته بودند که پس از انجام اقدامات اولیه، به دلیل شدت مصدومیت برای ادامه درمان به ارومیه اعزام شدند.
همچنین برخورد صاعقه به مرد 52 ساله ای از اهالی روستای «شاره زور» مهاباد و جوان 22 ساله اهل روستای «شیخ زرد مرگور» بخش سیلوانای ارومیه موجب شد جان خود را از دست دهند‌.
قربانی دیگر رعد و برق در آذربایجان غربی کودک 10 ساله سلماسی بود که از سلماس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه انتقال یافته بود که جان خود را از دست داد.
میاندوآب با 199 روستا در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.