امیرتیموری روز جمعه در گفت و گو با ابرنا افزود: ثبت این انبارها در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی اقلام و کالاها و مبارزه باعرضه خارج از شبکه و قاچاق در خوی صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: شفافیت در جریان حمل کالا از جمله مزیت‌های سامانه انبار است که با داشتن اطلاعات انبارها، احتکار و اختفای کالاها کاهش می‌یابد.
معاون اجتماعی و اجتماعی فرماندار خوی با اشاره به اتمام فرصت ثبت نام انبارها گفت: باید همه انبارها اطلاعات خود را تا پایان اردیبهشت در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالای کشور ثبت کنند.
وی افزود: احتکار اقلام مورد نیاز مردم از جمله مشکلات این روزهای کشور است که توسط عده ای سودجو انجام شده و رصد اقلام موجود در انبار، می تواند از این مشکل جلوگیری کند.
این مسوول خاطرنشان کرد: با این روش، شفافیت خوبی در حمل بار کشور ایجاد شده و به دنبال آن شفافیت انبارها به مرور میسر خواهد شد، به طوری که اگر انباری بخواهد بارنامه برایش صادر شود با اتصال اسناد انبار مربوطه یعنی حواله و رسید، صدور بارنامه با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود.
به گزارش ایرنا، تمامی انبارداران باید در سامانه جامع انبارها و مراکز نگه‌داری کالا به آدرس www.nwms.ir ثبت نام کنند.
سامانه جامع انبارها زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت اداره می شود و از طریق این سامانه انبارها باید شناسنامه دار شده و اطلاعات خروج و ورود آنها ثبت شود.
8135/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.