جمال یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای زیباسازی شهر مهاباد و با مشارکت و هماهنگی بین شهرداری، مخابرات و اداره برق این شهرستان، تصویرسازی و نقاشی روی پست های قدیمی و کهنه برق این شهر توسط «فائزه عزیزی» هنرمند نقاش آغاز شده است.
وی اظهار داشت: این ایده زیبا که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است در خیابان پرتردد صلاح الدین غربی آغاز شد و به مرور به دیگر مناطق شهر تعمیم داده می شود.
یوسفی اضافه کرد: در این نقاشی ها از موضوعات عامه پسند، جاذبه های طبیعی و زیبای مهاباد و از انواع رنگ هایی که نیاز روانی و عاطفی شهروندان را تامین کنند، استفاده می شود.
سرپرست واحد عمران شهرداری مهاباد بیان کرد: نقاشی روی دیوار‌ها و سطوح زشت و زمخت شهر بخصوص تیر‌ و پست های برقی و کافوهای قدیمی مخابرات، علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری، از تکرار و یکنواختی شهر برای شهروندان جلوگیری و شادابی و جذابیت محیط را در پی خواهند داشت.
به گزارش ایرنا شهر 166 هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده و کامران علیزاده آذر، چهل و دومین شهردار این شهر است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.