بایرام شهبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمک خیران امسال در مقایسه با پارسال 2 برابر شده است، اظهار داشت: 81 نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان نگهداری می شوند که نیازمند یاری خیران و افراد نیکوکار برای آزادی هستند.
وی با قدردانی از مشارکت بسیار خوب خیران این شهرستان در جشن گلریزان افزود: در جشن گلریزان سال گذشته نیز مردم این شهرستان 700 میلیون ریال به آزادی زندانیان کمک کردند.
شهبازی با بیان اینکه سال گذشته 32 نفر از زندان این شهرستان آزاد شدند، گفت: برای آزادی این تعداد زندانی 16 میلیارد ریال نیاز بود که 10 میلیارد ریال آن با تلاش مددکاران اداره زندان این شهرستان با کسب رضایت از شاکیان بخشیده شد و مابقی نیز از سوی ستاد دیه پرداخت شد.
به گزارش ایرنا جشن گلریزان هر ساله و در ماه مبارک رمضان با هدف آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیرعمد زندان های سراسر کشور از جمله محکومیت مالی غیرعمد، چک برگشتی غیرعمد غیرکلاهبرداری، ورشکستگی، مهریه و نفقه تقریبا در تمام شهرهای ایران برگزار می شود.
ستاد مردمی دیه از سال 1369 در تهران پایه گذاری و از سال 1378 در شهرستان ها نیز راه اندازی شد که تاکنون بیش از 110 هزار نفر در سراسر کشور توسط این ستاد آزاد شده اند که از این تعداد پنج هزار و 179 نفر توسط ستاد دیه آذربایجان غربی در سطح استان به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.