فرماندار پلدشت گفت: آب شرب سالم و بهداشتی تا رفع کامل مسئله توسط تانکرهای آب و فاضلاب در بین مردم توزیع می شود.

مهران صفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در خصوص قطعی آب شرب پلدشت از چند روز گذشته تاکنون بابیان اینکه پلدشت همه ساله از نیمه اردیبهشت شاهد طغیان رودخانه ارس بوده که ناشی از افزایش بارندگی ها و آب شدن برف های کوه آرارات است تصریح کرد: دبی آب رودخانه ارس در شرایط کنونی ۴۰۰متر مکعب است و طبق بازدید هایی که از منطقه و دایک خاکی صورت گرفت هیچ خطری پلدشت و همشهریان را تهدید نمی کند.

وی اظهار کرد: آب شرب پلدشت از دو منبع تامین می گردد که با افزایش حجم آب رودخانه و بالا رفتن آلودگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست.
فرماندار پلدشت افزود: به محض اطلاع از اوضاع، آب شرب قطع شد تا مسئولان مربوطه منبع های آب را آزمایش و ضدعفونی کنند تا خدایی نکرده خطری همشهریان را تهدید نکند.

صفری بیان کرد: در این راستا فورا تانکرهای آب جهت توزیع آب شرب سالم و بهداشتی هم اکنون در شهرستان مستقر هستند تا آب قابل شرب رایگان را در بین مردم توزیع کنند.

فرماندار پلدشت با تاکید بر اینکه آب شرب سالم و بهداشتی تا رفع کامل مسئله توسط تانکرهای آب و فاضلاب در بین مردم توزیع می شود، تصریح کرد: آب شهرستان از صبح امروز وارد شبکه شده و مشکلی خاصی وجود ندارد تا مردم برای استحمام، شست و شوی روزانه استفاده کنند.
وی اظهار کرد: مشکلی شهرستان را تهدید نمی کند و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان به همراه رییس آب و فاضلاب شهرستان که از دیشب در منطقه بودند جهت ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته در فرمانداری حاضر می شوند.

فرماندار پلدشت افزود: راهکارهایی جهت جابجایی منابع تامین کننده آب شرب شهرستان داده شده است تا دیگر شاهد چنین مواردی در شهرستان نباشیم.

وی گفت  همشهریان می توانند آخرین اخبار را از منابع اصلی و معتبر خبرگزاری ها تهیه کرده و به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.