شاهرخ پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی نوجوانان با حضور 17 وزنه بردار طی روزهای 17 تا 20 اردیبهشت سال جاری در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون، رضا باغی، نیما فرزنگار و مسعود نصرتی از اردبیل، فرهاد اکبری، محمدتوفیق پوزش و حسین رمضان نژاد از مازندران، علی کشتکار و حسن عمادی از فارس، مجتبی موسویان و علیرضا منصوری از خوزستان، علیرضا اسفندیاری از البرز، پوریا اسکندرزاده از تهران، سپنتا حاکم زاده از گیلان، محمدمسعود ممیوند از لرستان، کوروش پیری از کرمانشاه، محمد ارسلانی از آذربایجان غربی و علیرضا معینی از اصفهان 17 وزنه بردار دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.
وی ادامه داد: کسب مقام نایب قهرمانی آسیا توسط «علی میری» ملی پوش ارومیه ای دسته 89 کیلوگرم با کسب 2 مدال نقره در حرکت 2 ضرب و مجموع و یک نشان برنز در حرکت یک ضرب در جریان مسابقات بزرگسالان 2019 آسیایی چین، طی 2 هفته گذشته یکی از موفقیت های ارزشمند جامعه ورزش استان و کشور در سال جاری است .
به گزارش ایرنا سال گذشته 11 وزنه بردار آذربایجان غربی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
امیرحسین اصلانی، شایان احمدنژاد، شایان چاپاش، احسان سپهری و احسان محمودی در نونهالان، محمد ارسلانی، امید مردی، علی عالی پور در نوجوانان، احمد احمدنژاد و علی عبدالعلی زاده در جوانان و «علی میری» در بزرگسالان دعوت شدگان به اردو بودند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.