محمد دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ممنوعیت فعالیت غذاخوری ها در ماه مبارک رمضان، افزود: طی این ماه هیچ واحدی به جز واحدهایی که از سوی اداره اماکن عمومی مجوز فعالیت داشته باشد، اجازه فعالیت ندارد.
وی ادامه داد: در طول این ماه با هدف رفاه حال همشهریان کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز و مرغ، برنج، روغن نباتی و شکر به قیمت تعاونی توزیع می شود.
وی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در مواد غذایی پر مصرف ماه مبارک رمضان قیمت جدید این اقلام به تصویب اعضای کمسیون نظارت رسیده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد: قیمت زولبیا و بامیه برای هر کیلوگرم به صورت تک نرخی 170 هزار ریال، حلیم 180هزار ریال، آش رشته به صورت 2 نرخی 160 هزار ریال و 140 هزار ریال تعیین شده است.
«دهقان» تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه 124 با سازمان در میان بگذارند تا این مسئله در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز قیمت نان بر اساس وزن چانه مشخص می شود و نانوایان بدون افزایش وزن چانه حق ندارند قیمت نان را افزایش دهند و نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند، توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می شود.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.