کیوان رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پینگ پنگ باز مهابادی در رقابت های قهرمانی «هوپس» در رده سنی 10 تا 11 سال که با حضور 30 استان و 120 ورزشکار برگزار شد، به جمع نفرات نهایی راه پیدا کرده و به تیم ملی دعوت شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی ساری برگزار شد، بیان کرد: این نونهال مهابادی در قالب تیم تنیس روی میز آذربایجان غربی در این رقابت ها شرکت کرده بود که موفق شد با بازی های درخشان خود ضمن جلب رضایت مربیان تیم ملی به جمع هشت نفر برتر راه یابد.
وی ادامه داد: در همین مسابقات آریان آه دار توانست مقام پنجم تیمی کشور را در این رده سنی کسب کند.
رییس هیات تنیس روی میز مهاباد اظهار داشت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان برای شرکت در رقابت های آسیایی 2019 با شرکت 12 نفر پس از اتمام ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: آریان آهدار، محمد مبین برزنجی، آریا داودی هر سه از مهاباد و محمد صدرا اصغری از ارومیه اعضای تیم تنیس روی میز هوپس آذربایجان غربی در مسابقات کشوری را تشکیل می دادند و اسماعیل درویشی نیز از مهاباد به عنوان مربی هدایت این تیم برعهده داشت.
به گزارش ایرنا، آریان آهدار متولد سال 1388، سابقه قهرمانی در رده های خردسالان، نونهالان استان و نفر هشتم کشوری را در کارنامه دارد.
هوپس یکی از طرح های فدارسیون جهانی تنیس روی میز برای استعدادیابی و همچنین توسعه این رشته در کشورهای مختلف دنیا است.
مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.